reklama

With my own two hands

Now I can change the world With my own two hands

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Bez mučenia sa priznám, že menoBen Harper som prvýkrát počula pred mesiacom. No možno som ho počula už ajpredtým, ale asi len tak okrajovo a jeho poézia a hudba sa do môjho výberu nedostali.Včerajší večer mi zas trochu obohatil diskografiu.

Tak asi pred mesiacom počasjednej z mojich početných kríz mi Maria poslala práve tento text. “To je BenHarper.....keď budeš moc otravná, tak Ti pošlem viac. Mali by sme ísť na jeho koncert.” A tak sa stalo,ani nie dva týždne na to som v ruke držala dva lístky na jeho koncert…tutok unás za humnamy. Teda presne povedané v Palacio Deportivo, čoby kameňom dohodil15 minút prechádzky po večeri Najprv sme si dali cappuccino v kaviarni, potombocadillo v pekárni a nakoniec sme sa pomaly došuchtali na miesto. Prišpanielskej schopnosti, resp. neschopnosti naučiť sa akýkoľvek iný jazyk, okremtoho rodného ma prekvapil nebývalý záujem. Hala bola viac – menejvypredaná a to je asi tak jeden a polkrát väčšia ako Incheba. Vekové zastúpenieod malých prckov, pobehujúcich pomedzi dav, až k postarším hippie looking,marihuana smoking starúšikom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keďže som išla na tento koncertbez prípravy, na spôsob môjho kamaráta Peťka (hudbu treba vychutnať v panenskomnepoznanom stave, vtedy si bez predsudkov a môžeš zhodnotiť kvalitu), nevedelasom čo čakať.

A teraz úprimne a bez žartov.Bolo to skvelé. Tma, stovky vysvietených displejov mobilných telefónov, kamiera fotoaparátov. Dym stúpajúci z končekov cigariet, oči upreté na javisko, kdeBen Harper predvádzal fenomenálne gitarové sóla. Nadšenie na javisku, aj vhľadisku. Po prvej pesničke som sa prekvapene poobzerala okolo seba. Priatelia,Španieli vedia robiť skvelú tortillu, majú celkom obstojné víno, ale cudzie jazyky....tieproste nezvládajú. Potýkam sa s tým,odkedy som vkročila do tohto fenomenálneho sveta. A tu, na koncerte BenaHarpera...tu som s úžasom sledovala, ako takmer každý Španiel s nadšenímodspieval, odhmkal alebo v prípade absencie hudobného sluchu aspon odrecitovaltext každej piesne. Ruky vo vzduchu, zatvorené oči. Aj to doplnilo už aj takpre mňa vynikajúcu atmosféru. Koncert sa po troch prídavkoch ukončil piesňou Ibelieve in a better way . Jej text má teraz čestné miesto u mňa v práci nanástenke. A motivačne ho možno vycapím aj na chladničku, ktorá je už takýmitoartefaktami preplená.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Cestou domov sme sa zastavilipred predajňou Fnac. “Zajtra sa zastavíme a doplníme si diskografiu. Ale terazuž poďme domov, som hladná.”

Kristina Cernusakova

Kristina Cernusakova

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Wicked princess of Kramare and barrio Salamanca. Zoznam autorových rubrík:  Hitchhikers guide to SpainMuza ma palkou tresla

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu